Попит на натуральну зернову (мелену) каву у світі продовжує зростати. Українці все більше надають перевагу натуральній зерновій або меленій каві замість традиційного чаю. За останні десятиліття попит на каву виріс на 40%, і продовжує зростати. Споживання кави у великій кількості характерне у великих містах, де ритм життя змушує людину бути бадьорою.
В середньому одна сім'я з двох дорослих людей купує нову кілограмову пачку зернової або меленої кави раз на місяць або раз на 2-3 тижні – це не рахуючи споживання кави на роботі та купівлі ароматного напою у кав'ярнях. Пакувати зернову і мелену каву можна як автоматичним, так і напівавтоматичним способом. Другий спосіб більш дешевий, бо не потребує купівлі дорогого устаткування, але вимагає постійної та активної участі оператора у процесі фасування і пакування.